En sida som recenserar spel, film och böcker samt diskuterar speldesign

torsdag 10 januari 2013

First Missions

På gång igen

Jaha då har jag bestämt mig. Nästa projekt blir att skriva en äventyrsserie till mitt rollspel "Portal". Lite andra projekt ligger också med, som LinCon och att hjälpa Galdarbjelke att bli färdig med ett av hans projekt.

Jag tänkte kalla äventyren för "First Missions" och hoppas kunna ha en förlaga klar till sommaren. Vissa regeltillägg kan tänkas komma med som bilagor till äventyren tänkte jag mig, men det återstår att se.

Dags att spotta i nävarna och öppna verkstaden igen, med andra ord...


Det är inte omöjligt att Portal kommer att kunna köpas genom Mylingspel eller Sciens Fiction Bokhandeln inom snar framtid.


3 kommentarer:

  1. Bara att Gratulera till framgångarna med Portal.

    SvaraRadera
  2. Spännande! Hoppas att de butikerna kommer att börja sälja spelet.

    SvaraRadera
  3. Det inspirerar till fortsätta arbetet.
    Om inte annat kan jag ju släppa "Labyrintinferno" :)

    SvaraRadera